چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« خوشمزه » نامه

من ٬ تنها ...
تو ٬ دلتنگ ...
یا ...
تو ٬ تنها ...
من ٬ دلتنگ ...

چه فرقی میکند ؟ ...
اصلا من تنها و دلتنگ ...
تو خوشحال ...

در حسرت دستهایت ...
تشنه نگاهت ...
در فراق آغوشت ...
منتظر پاسخت ...

در نیمه شب ...

زمستان است ...
برف است ...
سرد است ...
اما بهشت است ...

اما تو نیستی !
مگر فرشته ها در بهشت نیستند ؟!

پ.ن : دلم گرفته ... دلم عجیب گرفته ...


رفتم و رفتم و رفتم ... برف بارید و بارید و بارید ... یه شب زیبای برفی و ...
و ...
خوشمزه ...
کباب ترکی و کنتاکی و سیب زمینی و دو تا سالاد ...
اینا که گفتم شام دونفر نبود واسه خودم تنها بود !
تازه شم کنتاکی خودش هم سیب زمینی داشت ...
یه تازشم دیگه اونقدر از اقاهه سس سفید گرفتم ...
رو میز دیگه جا نبود ...
تازه چون رژیم بودم « دوغ » سفارش دادم ...

به عبارتی دیگر ترکیدم ...

پ.ن : یه شب زیبای برفی و خوشمزه ...
پ.ن۱ : گفتم خوشمزه ! گشنم شد !!!!!

یه چیز با ربط : خوشحالم و دلتنگ ...

نظرات 7 + ارسال نظر
یاس یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:12 ق.ظ http://gheddis.blogsky.com

سلام
یادمه اون روزا وبلاگتو خیلی دوست داشتم
آخرین دفعه هم فکر کنم زمانی ومدم تو وبلاگت که رفته بودی کربل
آدرس وبلاگتو یادم رفته بود تا دوباره پیداش کردم
شاد باشی

لطف کردی ...

یاس یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:14 ق.ظ

البته نه کربلایی که امسال رفتید کربلای سال گذشته

مطمئنی من بودم !؟!

زی زی یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ق.ظ

یه ذره وقت کردی بخور... کم نیاریااااا.. میرفتی رستوران روبرویی پیتزا هم سفارش می دادی... خجالت نکشیااا

دیشب وقت کم اوردم وگرنه ادامه داشت ...

س ا یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام امروز رفتم عکسهاتو دیدم.
بابا تو هم یه پا عکاسی!!!!!!!!
عکس تو و میلاد را سمیه گرفته؟؟؟؟
نی نی نازه ولی تو چرا اون ریختی افتادی؟ یادمه خوشگلتر از این حرفها بودی که...
بعضی وقتها اصلا نمیفهمم چی میگی . بابا چی میگی؟
رفتی دوغ خوردی؟ خوب چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خنگ شدم یا تو گنگ مینویسی؟

اولا من هیچوقت خوشگل نبودم
دوما همون یای اول درسته ؛) ...

س ا یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:07 ب.ظ

بازم سلام.
تو جواب همه را میدی جز من؟؟؟؟
بابا تحویل بگیر!!!!!!!!!!!!!!!!

اینم تحویل ...

هستی یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ب.ظ http://hasti.ir

ما شاالله... از اون اول بخور بودیا و بی جنبه....
دیگه فکر نمی کردم انقدر نترکی.عاشقی اشتهاتو وا کرده حاجی...

مهدیه دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ب.ظ http://paradisegirl.blogfa.com

بخور خب، وقت کردی یکم بیشتر بخور...
غذا
بستنی
مانچی
دیسکی
سس سفید
کاچاتوره
کباب ترکی
چرخی
برگر
پیتزا
یه وقت گشنه نمونی‌ها.
آهان نیما، یه چیزی فقط،‌رژیم غذایی و اون هیکلت بهم نریزه، یه وقت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد