چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« ... » نامه

 

خواستم از « تو » نگویم و ننویسم

اما ...

از « تو » نگویم ٬ چه بگویم ؟!

از « تو » ننویسم ٬ چه بنویسم ؟!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدیه سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:55 ب.ظ http://paradisegirl.blogfa.com/

بابا حاج آقا تو که استاد در و دیوار و فیلم و تئاتر و کنسزت و خوراکی و هیئت و اینا هستی...
تو دیگه چرا؟
حالا من نداشته باشم چیزی بنویسم چون یه چیزی تو چرا؟؟؟
;-)

نرگس سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ب.ظ

اوخی... چه پستیه این پست.. من سکوت میکنم :)

حاجی ... چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ق.ظ

دلم گرفته است ... دلم عجیب گرفته است ...
ای نخورده مست ...
...
هست ؟! نیست ؟!!!
هست ... باید باشد ... :( ...

الناز چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:54 ق.ظ http://setare-ye-shab.blogsky.com/

نگو ! ننویس ! سکوت هم با معناست!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام حاج آقا
ای فحشششششششششششش خوب؟
خیلی بی معرفتی چرا نمیای به ستاره ی شب سر بزنی؟ من قول میدهم سگ دنبالت نندازم !
مواظبت خودش باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد