چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« بوسه » نامه

دیدمت ...
اما تو ...
دلتنگ تر از همیشه ...
خسته تر از همیشه ...

دلتنگ از ...
خسته از ...

نمیدانم ...
چرا ؟ کی ؟ چگونه ؟
و نخواهم دانست ...

اما میدانم « دوستت دارم »
با مهربانی ها و خودخواهی ها ...
با دیوانگی ها ...

خواهشی دارم ...
باش و بمان ...

پ.ن : دلم برات تنگ شده بود ... ممنون که بازم بودی ...


از امروزه که تقاضا واسه کار ثواب بالاتر بره ! به این میگن تبلیغات دینی برای انجام کار ثواب بیشتر ... خوب وقتی قرار باشه « ان الحسنات یذهبن السیئات » باشه و با کارهای نیک بشه این گناه کوچک را پاک کرد  پس چه بسا با یک حسنه بزرگ بتوان سیئات بیشتری را از بین ببرد !! منم بی جنبه ...
از فرداست که ویزای کشور مصر گرون بشه !!

پ.ن : شدیدا پذیرای سیئات کوچک شما هموطنان میباشیم ... ( خدایی بی جنبگی هم حدی داره !! ) ...

نظرات 6 + ارسال نظر
زی زی دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ق.ظ

خدایی خیلی بی جنبه ای . ببین مقامات مذهبی مصر این تصمیم را واسه بی جنبه ها گناه کبیره دانستند. (نیشخند)
مواظب باش مرتکبش نشی بی جنبه...

خوب نمیشه به جاش یه ثواب کبیره انجام داد ؟!!

هستی دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:07 ب.ظ http://hasti.ir

به این زی زی گفتم که این لینک و واسه ی نیما نفرستیم این بی جنبه است ها گوش نداد
آقا من چقدر داد بزنمم این حاج آقا بی جنبست
حالا ما هی بگیم داد بزنیم کی گوش می ده
شواهد بیارم باور کنید؟؟؟؟؟؟؟

خوبه حالا خودم این لینک را واسه شما بی جنبه ها فرستادم ها ...

الناز سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 ق.ظ http://setare-ye-shab.blogsky.com/

موافقم!

سامان مظاهری سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:08 ب.ظ

تا وقتی هستم...میمانم.

هیچکس را بی عقلتر از خودم.و خودم را بی سامان تر از هیچکس نیافتم...

اولین فیلم ؛یک دقیقه؛ای خودم را هم ساختم ..از اینجا میتوانید دانلود کنید:

http://www.box.net/shared/0mjtic48wo

ولی احتیاج به نرم افزار برای دیدن فایل 3gp دارید.یا بعد از دانلود بر روی گوشیتان بریزید و ببینید
-----------------------------------------------------------

؛شما هیچگاه فکر نمیکنید که با بقیه چه رفتاری داشتید.....همیشه به این فکر خواهید کرد که بقیه چه رفتاری با شما داشته اند!!!؛

به به ببین کی اومده ... فکر کردم فقط من زدم تو فاز فیلمسازی ... میبینم تو هم اره ... :دی ...

نرگس پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:56 ق.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

از همون خردسالی بی جنبه بودی...اما خب ما که عادت کردیم...شرمنده ما فقط تو کار سیئات بزرگیم :دی

نگاه شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ق.ظ http://negah43112.persianblog.ir

سلام چه وبلاگ جالب و زیبایی منم جدیدا یه وبلاگ راه اندازی کردم ممنون میشم به وبلاگ سر بزنی از ایده هات با همین بیان زیبایی که داری بنده رو بهره مند کنی راستی چرا اسم وبلاگت چغندر نامه است ؟ دلیل خاصی داره

خوش اومدی ... دلیل ؟؟! نمیدونم !! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد