چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« تناقض » نامه

میرم ... برمیگردم ...
نگاه میکنم ... چشمام را میبندم ...
دوست دارم ... متنفرم ...
میشنیم ... پا میشم ...
میخوام ... نمیخوام ...
هستم ... نیستم ...
...
جمع تمام تناقض ها شدم ... اما میدونم :
دلتنگم ...
دلتنگم ...

پ.ن : خدایا ... اونقدر درگیر « همه » شدی که یادت رفت قول داده بودی « من » را تنها نذاری !


همه چی امن و امانه ! برنج کیلو ۴۵۰۰تومن ! گوشت ۱۲۰۰۰تومن ! مرغ ۳۰۰۰تومن ! اینا را ول کن کمک سه میلیاردی شورای شهر تهران به لبنان را بچسب !

پ.ن : راستی وام ۱۸میلیونی بانک مسکنم هم اماده شده ! یه اپارتمان ۶ متری اگه جایی سراغ داشتین خبر بدین !

یه چیز با ربط : تولدت مبارک !!!! ...
یه چیز بی ربط : زنده ام بی نفس !
یه چیز واسه خودم :
( حذف شد ) ... گفته بودی روز تولد همیشه مهترین روز زندگی هر کسیه ولی واسه من ...تولدم را امسال دوست ندارم ...

نظرات 6 + ارسال نظر
نرگس پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ب.ظ

من تصمیم گرفته بودم برم تو برج تهران یه دستشویی یک متر مربعی بخرم بعد برم همه جا بگم من خیلی پولدارم اینقدر که دستشویی ام فقط تو برج تهرانه تو هم بیا همین کار رو بکن:دیییییییییییییییییی

مهدیه پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:20 ب.ظ http://paradisegirl.blogfa.com

ایول نرگس، من و دوستام هم به این نتیجه رسیدیم که اگه هر کی دستشویی یه خونه رو بخره و اجاره بده می‌تونه بعد از ۸ سال با همین نرخ تورم ....
.
.
.
.
.
.
یه دستشویی دیگه هم بخره D:

مهدیه پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:26 ب.ظ http://paradisegirl.blogfa.com

در ضمن انقدر به خدا گیر نده،‌از دست تو وقت نداره به بقیه برسه!
تا حالا تو و او و من بود،‌حالا شده خدا و همه؟؟؟

متولد ماه مهر شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ق.ظ http://blue-bird.blogfa.com

می دونستی زمین گرده؟!
می دونستی که زمین می چرخه؟
که خیلی تند می چرخه؟!

... خب! "جاذبه" همون چیزیه که باعث میشه، با وجود این واقعیت ها، ما نیفتیم. تازه باعث میشه آب دریا هم نریزه تو هوا!!

خوبی مهربون؟!

زلال یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ق.ظ

من می گم خدا زیر قولش نمی زنه ....خوب من می گم دیگه
تروخدا از وضع گرونی نگو که من اونقدر حرص می خورم که یادم می ره زندگی قشنگه هان نیست؟ هان هست؟ هان چی؟
قربونت برم حاجی جان معلومه خدا حیوونی چه چوری باور می کرد این آدمایی که خلق کرده برنجی رو که خود اون خلق کرده می فروشن کیلو ۵ تومن مرغ رو کیلو ۳ تومن(می دونست اصلا خلق نمی کرد)خوب معلومه اونم حیرونه کار ما مونده فکر کنم یه جایی همین دورو ورا داره به شیطون می گه دست مریزاد به تو.....تو عمرا از این کارا می کردی....دیدم سجده نکردیا!
حالا حق نداره من و تورو یادش بره.؟
اما نه یادش نمیره...

الناز یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 ب.ظ http://setare-ye-shab.blogsky.com/

اتفاقا خدا برعکس نظرتو رو داشت!
من و باش دلم و واسه ارزونی ایران صابون زده بودم
زهی خیال باطل!
ای ول وام مسکن من هم شنیدم حاضر شده اگه چیزی پیدا شد من هم خبر کن.
تولدش مبارک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد