چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« ببار » نامه

 همیشه هروقت دلم میگرفت میومدم و نگاهت میکردم ... رنگهای دورو برت همیشه برام یه حس عجیبی ایجاد میکرد ... میدونم اونقدر نامردم که تو دلتنگی هام فقط سراغت میومدم ... ولی نمیدونم تو کی به یاد بودی ! ... تو دلتنگی های نیمه شبم بود که صدات میزدم و باهات صحبت میکردم ... تو هم می شنیدی و هیچی نمیگفتی یا شاید هم میگفتی و من نمی شنیدم ... 
اولش همه حرفات را بهم زده بودی ... با اینهمه اتمام حجت جای هیچ حرفی برام نذاشتی ... فقط اومدم بگم دلم گرفته ... دلم تنگه ...  آسمون دلم خیلی وقت ابریه ولی دریغ از یه بارون ! نکنه منم « سنگ » شدم ... دلم میخواست کنار تو ببارم ... یاد بارون و اشکامون افتادم ... چقدر زیر بارون گریه کردم ...
الان اومدم باز هم التماس بارون کنم ...  

پ.ن : تنها چیزی که میتونست این روزا آرومم کنه تو بودی ! ممنون که باز قبولم کردی « آقا رضا » !

یه چیز با ربط : یه سفر با هم به اینجا ارزوم بود ٬ مثه بقیه ارزو ها ... !
یه چیز بی ربط : ای کاش تو هم بهش اعتماد میکردی ٬ مثه بقیه ای کاش ها ... !
یه چیز برای خودم : این روزا۱۰- تا خوبم ! تا حالا اینقدر خوب نبودم !  

پس زیارت نوشت : با اینکه بارون نیومد ولی خوبم خیلی ... ( این نوع خوب بودنی که الان هستم آنکانتبله! ) ... خدایا به خاطر همه داشته ها شکر  ٬نداشته ها هم خودت اونقدر بزرگی که اگه بخوایی ... آره ! همون !

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدیه شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.paradisegirl.blogfa.com/

1- زیارت قبول خیلی
2- التماس دعا
3- می بینم که درد دل کردی و می شه نظر گذاشت؟؟!!!
4- خوبه که بهتری

مهرداد یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:25 ق.ظ

1 الی 4 - همونا که بالایی گفته!
5 - امیدوارم این خوبی آنکانتبلی‌ت ، اِور لستینگ باشه...
6- آقا ما خیلی مخلصیم هان!
7- بیشتر از اینی که خیال می‌کنی(یا شایدم خیال نمی‌کنی!!)
8- زیارت قبول دوباره...
9- سفر خوبی بود؛ مگه نه؟!
10 - :)

سامان مظاهری سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ب.ظ

۱۱- هر وقت دلگیر میشی میری اونجا؟
۱۲ - تو جیب جا میشه؟
۱۳ - میتونی ۱ روز نه... ۱۲ ساعت ..نه ..۱۲ دقیقه..بازم زیاد شد....۱۲ ثانیه به هیچ موضوعی فکر نکنی؟
۱۴ - Carpe diem (این یه کلمه لاتینه..و از اونجاییکه تو انگلیسیت خوبه معنیش میشه : Siez the day)
15 - اگه معنی جمله ی بالا رو نفهمیدی برو فیلم :Dead poets society ررو نگاه کن
16 - اگه پیداش نکردی من فیلمشو دارم
17 - کی "او" "تو" خواهد شد؟
18 - برای چی سوال میپرسم من؟
19 - (حذف شد)
20 - یه چیز با ربط...یه چیز بی ربط....یه چیز بی تربیتی..

نرگس پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ب.ظ

دعا کردی ما رو؟؟
قبول باشه زیارتت :)

هستی یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:57 ب.ظ http://hasti.ir

با این سامان دیوونه همیشه حال می کنم معرکست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد