چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

چغندرنامه

روزنوشت های حاج اقا چغندر

« ۲۵ خرداد » نامه

باز شب ...
باز باران ...
باز تو ...
باز من ...
باز همان قصه قدیمی دلتنگی من !
دلتنگی های به اندازه همهی بارانهای این شبها ...
آیا تو هم دلت برایم تنگ میشود؟
نمیدانم این باران ها ٬ این شبها یا حتی این دلتنگی ها چه نوعی است!!
خوب یا بد !
اما میدانم برای تو ست ! پس خوب است ! 
آیا در این باران ها یادم میکنی ؟! 

پ.ن: آیا تو هم دلت برایم تنگ میشود؟

 

- اردیبشت آمد ...
                        نیامدی ...
                                       خرداد آمد ...
                                                         نیامدی ...
در میان کادوهای تولدم بدنبال تو میگردم ...
                                                          تولدم مبارک ...

نظرات 7 + ارسال نظر
س ا سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ق.ظ

نبینم دلتنگ کسی باشی که نمیدانی به یادت هست یا نه!!
راستی من یادم بود که تولدته... اما با خودم گفتم که حتما با کسی یا کسانی برای خودت جشن گرفتی . شاید هم داری پیتزا"" گارچ و قوشت"" میخوری!!!
در هر صورت یک سال پیرتر شدیم...
تولدت مبارک عزیز

ماهی سیاه کوچولو جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:04 ب.ظ

دیگه دنبالش نمی گردم.. جایی گمش کردم که دیگه هیچ وقت پیدا نمی شه.. دلم تنگه. برای خودم دلم تنگه. برای خود ی که یک زمان می شناختم ولی اونو هم گم کردم و دیگه هیچ وقت پیدا نمی شه..

مرتضی دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:18 ب.ظ

تولدت مبارک

هستی سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:32 ب.ظ http://hasti.ir

زیاد نگرد نمی اد
می دونم

داستانک پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:52 ب.ظ http://haleheshgh.persianblog.ir/

باز هم نخواهد آمد..

امیر حسین پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:40 ب.ظ http://amirhb74.persianblog.ir

آقا ایام پر فیض رمضان ر زیاد یادتون کردیم .الان هم خواستیم یادی داشته باشیم ...

پسرخاله یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ب.ظ

واسه تبریک تولد دیره ؟
تولدت مبارک !
اگه دیره , این تبریک رو پیشاپیش واسه سال دیگه گفتم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد